Sunday, September 7, 2008

Seminggu Ramadhan.


ayen

kerel

Ivy

Naj

Bob

Mus

Photogroup : Aku, bob, kerel, ivy, naj, mus n ayen

kire duit sebelum baya..

Di dalam restorant

Jmpe fira, sarah, ekhzan. Sabri n ija(tiada di photo)


Malam td mmg best.
tak sia-sia aku plan aktivity nih..
alhamdulillah, hampir sume dpt join..
Outing kali ni dihariri sume bdk kolej PTPL dan seorg special guess.
Aku, Kerel, Bob, Ayen, Mus, Naj dan Ivy.
Lokasi kalini adalah di Seoul Bolgogi, Plaza Pantai.
Satu-satunye kedai mkn yg mampu survive.
Bob smpai lewat coz buka ngan family belah mama die.
Kat sane gak jmpe beberape bekas budak VADS.(sarah, ija, ekhzan n fira)
lps mkn, gi boling..cam biase, aku tak menang, tak kalah..
kol 12am camtu, sume gerak balik..
aku ayen kerel, singgah kat Pak Li Kopitiam.
kol 230am smpai umah.
letih. kenyang..tapi takleh tido coz dah pekene White coffee.
haaa, best la mlm td..


No comments: