Monday, October 20, 2008

3 open hause, 3 hari berturut-turut.


Antara menu yg tersedia


Pink tak??!


Photogroup. tapi tak sume join..



BBQ set. nasib baik tak "bbq"kan skali sliper quiksilver aku.


Suasana dlm rumah.


Sabtu, 18 October 2008. Lokasi : Cheras K.Lumpur
Open house Lomoraya di rumah nabil. mmg happenning gile..ramai forumers Lomokids dtg join.
mknan bnyk, tapi cepat je lesap. BBQ, terbaekss..kek choc sha, sedap gile..
huihh..mmg best ar..

Ahad, 19 October 2008. Lokasi : SS18 Subang.
Open house kawan zatyl. member praktikal die..laksa agak pelik, tapi sedap..sate, 6 cucuk aku telan..anak die cumell...balik tu sgh Pyramid survey RING!!



Antara menu yg dibawa.


Photogroup.


Photogroup.


Photogroup.


Photogroup.

Isnin, 20 October 2008. Lokasi : Damansara.
Open house ala2 pot luck kat umah dina dihadiri beberapa teman rapat dari VADS.
Rindu gile kat diorg sume..lame tak dgr celoteh diorg..ade je lawak..
aku bawak Mee jawa, kuah kacang Ina terbaekss..pedas, kacang kasar..mmg favorite aku.
Sate kajang Iza bawak, tak yah ckp le..Rendang Daus pon layan gak..2 ketul ayam aku rembat..
balik tu, layan boling..


3 hari ni membuktikan bahawasanya, aku mmg takleh nk kurus.
hhehehee...

2 comments:

Anonymous said...

waahh dah survey ring! haha

wedding ring skali ke? hehe >:)

eFan said...

weyyh..
tgakdearr..
kkekeee..
fund blom cukup..