Monday, January 5, 2009

+ Trip : Hutan Lipur Lentang, Pahang +

Ahad
plan yg di buat lbh kurang sebulan lepas akhirnye menjadi.
seramai 16 org, 5 kreta gerak dr kl menuju ke Janda Baik, Pahang.
Tujuan adalah utk beriadah dan berkelah.
Dlm kol 12 sampai ke Janda Baik..Keadaan tak seperti yg dijangkakan.
agak suram dan bosan.Sume agak keciwa, termasuk PM(israa).
lalu aku bg cadangan.
"alang2 plan nk mandi sungai, pe kate kite pegi Hutan Lipur Lentang."aku ckp.
"kat mane tuh?jauh ke? best ke?"bertalu-talu soalan diajukan.
"bley tahan la..tapi aku dah lame tak kesane..tatau la best ke tak..dulu mmg best ar.."
"slamber..jom kesane!!!"sume setuju ke sane.


Meskipon keciwa, hati tetap gembira di pine's park.

Alhamdulillah,
smpai je kat Hutan Lipur Lentang, terpancar cahaya kegembiraan diorg..
Ady!!! Thanks aloottt!! jerit Israa..
aku tak tgu lame..letak beg, tuka sluar, terus masuk sungai.
SEJUKKKK!!! best gile..dah lame tak dgr deruan air sungai.



Destinasi plan B : Hutan Lipur Lentang, Pahang


Tinggal sliper di tepian sungai


Air sungai sejuk dan deras, menggamit perasaan.

Aritu mmg best ar..
tecapai gak impian aku utk mandi sungai.




Aktiviti menyerang pihak lawan.


Pulang ngan hati yang puas!

1 comment:

Jibam said...

salam. sori ganggu ye, tgh buat survey sikit2 pasal janda baik; hutan lipur lentang ni, payah tak nak access ye..? maksudnya, nak kena ada 4wd ke, lumpur banyak gila ke, jauh dari jalan besar ke..?

geebum@yahoo.com

terima kasih in advance