Monday, November 17, 2008

+ mabeles wikend +

Sabtu, 15 November.
Harini birthday aku yg ke 25..wah, mcm dah tua la plak..
tapi jiwa still muda..hhehehe...
kol 12am, aku berada di TTDI Exchange utk aktivity JUNOS upgreding..kene standby la plak..
so, sesape yg wish time tu mmg aku tak reply..sory sgt2..
alhamdulillah, takde perkara yg tak di ingini berlaku..
so balik awal, kol 2am.

kol 10am, aku bgn, prepare pasal nk gi mandi laut kat pantai Tj Tuan Port Dickson..
alamak, ujan la plak...takpe la..
layan je ar..dah superexcited dah ni..
gi amik mus, kerel ayen, gerak ke PD..
smpai kol 5pm, main2, mandi2 sket, gerak pulang..
tak puas sgt ar..
takpe ar, janji ade aktiviti..

mlm lepak RASTA TTDI..
aku dah lain mcm pasal mus beriye nk kesane even aku dah try convince kan die tmpt tu mcm celake..
tak best, selalu full, parking baya..die nk gak..
ape kan daya, aku mengalah..
padehal mmg aku plan nk blanje ikan bakar..last2, nasik lemak ayam tak sedap aku mkn kat sane..hmm...
pastu aku didatangi segerombolan manusia..
kat hati.."hmm, dah agak dah...siap la aku nnt!!!"
terlihat kelibat cik zatyl dan bdk2 lomo..
lagu burfday berkumandang kuat kat rasta..sume pandang..
segan gile aku..tapi try gak buat2 sporting..
hahaha...nk balik tu, seperti yg dah kujangka, aku dimandikan tepung..
nasib baik ade bawak towel n baju spare...
hahahhaa...
balik, tu mandi, tido...

**thanks again kawan2 yg wish dan celebrate..
mus, kerel, ayen..korg best!!



Antara pengunjung di P.D


Ayen, posing mautt! hahhaa..poyo jek..


Mustaz..shot longkang..


"Lontaran mautt!!" kate kerel..


Burfday cupcake..thanks syg!

4 comments:

Anonymous said...

tepung tawar dah selamat? amin.

delina said...

*amin jugak

hepi belated besday efan!
hihi

eFan said...

hehehe..
thanks korg.

Unknown said...

wahhh...tak sangka u ade blog kan efan..im impressed.