Tuesday, November 25, 2008

Thank you Love.

Terima Kasih Cinta.
semuanya bermula bile aku dtg keje lambt gara-gara nasik goreng.
bgn tido kol 8, mandi, siap sume, nk gerak je, mak aku soh bfast dulu..
so, mik pinggan, cedok 2 sendok , bwk gi dpn mkn smbil tgk tiwi..
selalu takde cite best pon, tgk MHI(tv3) ade sorang mamat tgh nk nyanyi..
"artis baru la nih, muke bley tahan..kuat sket volume"kate hati aku..
then aku dgr suara artis tu..hmmm, bley tahan..sedap...
aku layan smpai abis lg tu..
abis mkn, gerak gi keje..
kat kreta, dgr lagu td..aku pasang kuat2..
aku hayati lirik dan melodi lagu tu..
then smpai skang terngiang-ngiang kat telinga aku.
so, korg enjoi la lagu yg skang ni jd favorite aku..


Afgan - Terima Kasih Cinta

Lyric:
Tersadar, didalam sepi ku,
setelah jauh melangkah.

Cahaya kasih mu, menuntun ku,
kembali dalam, dekap tangan mu.

Terima kasih cinta,
untuk segalanya,
kau berikan lagi,
kesempatan itu.
Tak akan terulang lagi,
semua…
kesalahan ku,
yang pernah menyakiti mu.

Tanpa mu, tiada berarti,
tak mampu lagi berdiri.

No comments: